ZŠ T. G. Masaryka Ivančice, Na Brněnce 1, okres Brno-venkov, příspěvková organizace

Škola v přírodě očima žáků 5. A

Ve středu asi o půl jedné nás paní učitelky probudily a šli jsme na okraj lesa. Byla to stezka odvahy a byla super. Měli jsme pokoj č. 6. Byl pěkný a dobře se nám v něm po celou dobu bydlelo. Jen jídlo mi nechutnalo. Ve čtvrtek byla diskotéka a rozlučka. Bylo to moc pěkné a taky jsme se vytancovali. Ve středu jsme hledali poklad. Já jsem ho sice nenašla, ale mně to nevadí. Byla to totiž velká legrace. Po lese jsme hledali žluté praporky, abychom našli červený a vyřešili daný úkol. To bylo nejlepší!!!

Katka Beránková, 5. A

Mně se líbily výlety, které pro nás dospělí přichystali. Moc se mi líbilo v Litomyšli – krásný zámek a jeho okolí. Koupaliště v Poličce bylo moc pěkné a výherci v závodech dostali pěkné odměny a diplomy. Diskotéka byla super. Nejhorší zážitek byl asi ten, když jsme se s holkama pohádaly. Druhý den jsme ale uzavřeli mír. Když jsme přijeli do hotelu Otakar, myslela jsem si, že to bude nuda. Ale spletla jsem se. Bylo to úžasné!!!

Kristýna Cetkovská, 5. A

Můj nejlepší zážitek byl asi ten, když jsme jeli na plavání do Poličky. Velice se mi líbily plavecké závody a vysoký skokanský můstek. Jídlo na hotelu Otakar bylo velmi dobré. Poslední den jsme jeli na velmi pěkný výlet na hrad Svojanov. Prohlídka hradu byla zajímavá a taky poučná. Zase jsme se dověděli něco nového o naší historii. Následovala cesta domů. Škola v přírodě byla velmi pěkná a moc se mi líbila.

Karolína Tůmová, 5. A

Nejlepší zážitky jsem měl z celodenního výletu, z plaveckého bazénu v Poličce, při hledání pokladu a samozřejmě ze závěrečné diskotéky. Špatný zážitek jsem neměl žádný. Procházka přírodní rezervací byla také velmi pěkná. Hráli jsme mnoho her, ve fotbalu jsme sice prohráli ,ale byl to dobrý zážitek. V přehazované jsme zase vyhráli a tak jsem byl spokojený.

Marek Musil, 5. A

Z prvního pohledu na hotel Otakar jsem byla trochu překvapená. Po chvíli se mi tam ale začalo líbit. Hotel byl daleko od silnice a všude kole byl les. Hned v pondělí jsme jeli do Bystré, kde byla starobylá chaloupka z roku 1723. Navečer jsme ještě šli na hřiště. Na kraji lesa jsme stavěly s holkama domečky, které se všem moc líbily. Večer jsme si jako druhou večeři opékali špekáčky, moc nám chutnaly. Stezky odvahy jsem se zpočátku bála, ale nakonec jsem se ani jednou nelekla. Poslední den, po návštěvě hradu Svojanov a střílení z luku jsme jeli spokojeně domů.

Kristýna Káňová, 5. A

Nejvíce se mi líbilo v Poličce a taky jak jsme se jeli koupat, ale líbila se mi i diskotéka. V Poličce jsme se šli podívat do Brtounovi chaloupky, kde jsme viděli jak se žilo v roce 1723. Další den jsme jeli do Litomyšle, kde jsme se šli podívat do zámku. V zámku se mi velice líbilo divadlo, které se zachovalo i s kulisami, osvětlením a sedadly pro diváky. Jeli jsme také do bazénu v Poličce. Zde jsme závodili, skákali ze skokanského můstku a nebo se jenom koupali. Ve čtvrtek jsme hráli ekologickou hru, při které jsme zažili spoustu legrace. Na závěr pobytu v hotelu Otakar byla diskotéka, která nás všechny bavila. Počasí bylo dost chladné, ale všechno se mi líbilo. Překvapilo mě, že vařili dobře, vlastně tím chci říct, že jsem myslela, že budou vařit hůř.

Kamila Kotková, 5. A

Škola v přírodě očima dětí 5. B

Dne 1. června jsme v 8 hodin odjeli na pětidenní školu v přírodě.
Cesta autobusem byla dlouhá, ale dočkali jsme se. Byli jsme ubytovaní v hotelu Otakar v Bystré u Poličky.
V pondělí jsme se nejprve ubytovali, hráli venku hry a opékali špekáčky.
V úterý jsme hned po snídani hráli fotbal a přehazovanou. Večer jsme se jeli koupat do bazénu v Poličce.
Přiblížila se středa a s ní celodenní výlet, na který jsme se velice těšili. Jeli jsme navštívit tato města: Polička, Bystrá u Poličky a Litomyšl. Celý den byl plný nezapomenutelných zážitků.
Po čtvrtečním probuzení a snídani jsme se vydali na hřiště, po obědě nás čekalo hledání pokladu. Mrzelo mě, že náš tým nezvítězil. Ale nedá se nic dělat. Náladu mi vylepšila večerní diskotéka.
Pátek byl posledním dnem našeho pobytu, po obědě jsem se vraceli domů.
Škola v přírodě byla nádherná, nejvíce se mi líbilo plavání v bazénu a večerní diskotéka. Určitě bych chtěla jet někdy znovu.

Kamila Staňková, 5. B

Dne 1. června 2009 jsme odjeli v 8 hodin ráno na školu v přírodě do Bystré u Poličky. Ubytovali nás v krásném hotelu Otakar.
Na místo jsme dorazili kolem desáté hodiny, nejprve jsme si vybalili věci. Potom následoval oběd, na který nás svolali zvonečkem.
Každý den jsme měli připravenou snídani, oběd i večeři. Nejvíce mi chutnaly francouzské brambory. Po obědě jsme měli vždy hodinu odpolední klid.
Celý týden jsme hráli různé hry. Nejlepším dnem bylo úterý, kdy se konal fotbalový zápas. Navečer jsme se navíc vydali do krytého bazénu v Poličce.
Ve středu jsme jeli na celodenní výlet, navštívili jsme například přírodní rezervaci Toulovcovy maštale.
Ve čtvrtek proběhla diskotéka, která trvala až do půl jedenácté. Moc rád na ni vzpomínám.
V pátek jsme na zpáteční cestě navštívili hrad Svojanov, kde jsme měli možnost si vyzkoušet střelbu z luku.
Do Ivančic jsme se vrátili odpoledne, už na náš čekali rodiče. Na tento týden budu rád vzpomínat, velice se mi tam líbilo.

Radek Novák, 5. B

Na konci školního roku jela naše třída a třída 5. A na školu v přírodě do Bystré u Poličky do hotelu Otakar. Moc jsem se těšila.
V pondělí jsme vyrazili brzy ráno, cesta trvala asi dvě a půl hodiny. Ačkoli byla dlouhá, stála za to. Byly tam nádherné lesy, louky a všude plno zvěře. Hotel Otakar byl velmi pěkný. Když jsme přijeli, ubytovali jsme se. Bydlela jsem se Sárou a Kamilou. První den jsme strávili hrami.
V úterý bylo krásně, čekala na nás vynikající snídaně. Hned po ní jsme vyběhli hrát turnaj ve vybíjené. Skončili jsme na pěkném druhém místě. Následoval oběd a hodinka poledního klidu. Navečer jsme jeli na bazén. Skákali jsme ze skokánku, plavali na čas přes celý bazén. Bylo to velmi zábavné.
Třetí den jsme byli ve městě, navštívili jsme místní kostel a zámek v Litomyšli. Na zámku mě zaujaly obrazy Marie Terezie, Josefa II. a koní. K večeru jsme hráli hry.
Čtvrtek se mi líbil nejvíce. Hned ráno jsme hledali poklad. Objevila ho Nikola Ševčíková z naší třídy. Byl plný sladkostí, tak jsme si ho mohli sníst. Plnili jsme různé úkoly, např.jsme poznávali rostliny. Večer proběhlo vyhodnocení soutěže, rozdávaly se diplomy. V osm začala diskotéka. Moc se nám líbila.
Poslední den byl smutný, protože jsme brzy ráno balili a po snídani jsme se vraceli do svých domovů. U parkoviště čekali rodiče. Doufám, že další rok pojedeme znovu.

Alžběta Horáková, 5. B

1. června 2009 jsme odjeli na školu v přírodě do Bystré u Poličky. Hned po příjezdu k hotelu Otakar jsme si zamluvili pokoje. Poté jsme si vybalili kufry a šli jsme na oběd. Ještě tentýž den jsme si udělali výlet do Brtounovy chajdy. Prohlédli jsme si zde, jak se lidé dříve oblékali, jak probíhal jejich každodenní život. Protože jsme prohlídku zvládli rychle, zastavili jsme se na sladké dobroty v místní cukrárně. Odtud jsme zamířili rovnou do místního parku. V hotelu jsme se hned po večeři vykoupali a skočili jsme příjemně unavení do peřin.
Zvoněním zvonečku v úterý začal program nového dne. Dopoledne i odpoledne jsme hráli hry, sportovali jsme. Navečer jsme se koupali v nedalekém bazénu. Měl dokonce velký skokanský můstek. Po návratu jsme se převlékli do pyžama a spali jsme jako zabití.
Třetí den ráno nás čekal celodenní výlet do města Poličky, procházka lesní rezervací a prohlídka zámku v Litomyšli. V Poličce jsme navštívili muzeum, kde jsme se seznámili s historií města. Samozřejmě jsme nezapomněli ani na prohlídku města samotného. Autobusem jsme se přesunuli k lesní rezervaci, prošli jsme ji křížem krážem.
Nakonec naše kroky mířily do Litomyšle. Nejvíce jsme si užili volného pohybu po perfektně posečením trávníku u zámku. I interiér zámku byl úchvatný. Ale ani tady nekončilo naše dobrodružství. V noci nás probudilo hlasité zvonění a volání. Paní učitelky křičely: „Póóplach, póóplach!“ To už jsme věděli, co nás čeká – stezka odvahy. Byla velmi strašidelná, ale přečkali jsme ji. Čtvrtek byl plný sportu, muziky, her a překvapení. Hledali jsme poklad, soutěžili jsme, získávali jsme odměny. Večer se tancovalo na diskotéce.
V pátek dopoledne jsme bohužel museli balit. Po obědě jsme si naložili kufry a vyrazili jsme na poslední výlet – hrad Svojanov. Byla tu malá mučírna, pod zámkem jsme stříleli z luku. Ale to už byl opravdu konec našeho pobytu a my jsme se vraceli do Ivančic. Rodiče už na nás čekali.
Na moji první a poslední školu v přírodě s naší třídou nikdy nezapomenu. Byla zkrátka nejlepší.

Tereza Olšová, 5. B

foto001_small.jpg foto002_small.jpg foto003_small.jpg foto004_small.jpg foto005_small.jpg
foto006_small.jpg foto007_small.jpg foto008_small.jpg foto009_small.jpg foto010_small.jpg
foto011_small.jpg foto012_small.jpg foto013_small.jpg foto014_small.jpg foto015_small.jpg
foto016_small.jpg foto017_small.jpg foto018_small.jpg foto019_small.jpg foto020_small.jpg
foto021_small.jpg foto022_small.jpg foto023_small.jpg foto024_small.jpg foto025_small.jpg
foto026_small.jpg foto027_small.jpg foto028_small.jpg foto029_small.jpg foto030_small.jpg
foto031_small.jpg foto032_small.jpg foto033_small.jpg foto034_small.jpg foto035_small.jpg
foto036_small.jpg foto037_small.jpg foto038_small.jpg foto039_small.jpg foto040_small.jpg
foto041_small.jpg foto042_small.jpg foto043_small.jpg foto044_small.jpg foto045_small.jpg
foto046_small.jpg foto047_small.jpg foto048_small.jpg foto049_small.jpg foto050_small.jpg
foto051_small.jpg foto052_small.jpg foto053_small.jpg foto054_small.jpg foto055_small.jpg
foto056_small.jpg foto057_small.jpg foto058_small.jpg foto059_small.jpg foto060_small.jpg
foto061_small.jpg foto062_small.jpg foto063_small.jpg foto064_small.jpg foto065_small.jpg
foto066_small.jpg foto067_small.jpg foto068_small.jpg foto069_small.jpg foto070_small.jpg
foto071_small.jpg foto072_small.jpg foto073_small.jpg foto074_small.jpg foto075_small.jpg
foto076_small.jpg foto077_small.jpg foto078_small.jpg foto079_small.jpg foto080_small.jpg
foto081_small.jpg foto082_small.jpg foto083_small.jpg foto084_small.jpg foto085_small.jpg
foto086_small.jpg foto087_small.jpg foto088_small.jpg foto089_small.jpg foto090_small.jpg
foto091_small.jpg foto092_small.jpg foto093_small.jpg foto094_small.jpg foto095_small.jpg
foto096_small.jpg foto097_small.jpg foto098_small.jpg foto099_small.jpg foto100_small.jpg
foto101_small.jpg foto102_small.jpg foto103_small.jpg foto104_small.jpg foto105_small.jpg
foto106_small.jpg foto107_small.jpg foto108_small.jpg foto109_small.jpg foto110_small.jpg