č. | Témata referátů | Zdroj |
---|---|---|
1–3 | Kam jdu a jak se znám? | uč. str. 11 – 15 |
4 | Význam barev, jaká barva je Tvoje oblíbená? | http://vyznam-barev.najdise.cz/ |
5 | Charakterizuj teenagera. Jaké jsou duševní znaky puberty? | http://cs.wikipedia.org/wiki/Teenager#Teenager http://www.timdvadva.cz |
6 | Temperament (melancholik, sangvinik, flegmatik, cholerik), introvert, extrovert. | http://cs.wikipedia.org/wiki/Temperament |
7–8 | Co chci? Jaký je můj koníček a proč? | uč. str. 18 – 19 |
9 | Co mohu? | uč. str. 20 – 22 |
10 | Jak poznávám a vnímám? | uč. str. 23 – 25 |
11 | Paměť – vštěpování, uchování, zapomínání. | uč. str. 28 – 30 http://cs.wikipedia.org/wiki/Pam%C4%9B%C5%A5_%28psychologie%29 |
12 | Jak se učím? Co je to učení? | uč. str. 31 – 32 http://cs.wikipedia.org/wiki/U%C4%8Den%C3%AD |
13 | Jak prožívám své city? | uč. str. 33 – 35 |
14 | Umím se přiměřeně prosazovat? | uč. str. 36 – 38 |
15 | Zdravý životný styl. | uč. str. 43 – 45 |
16–17 | Přejete si, prosím? Nakupujeme... | uč. str. 48 – 51 |
18 | Moc výkonná v České republice | uč. str. 62 – 63 http://cs.wikipedia.org/wiki/V%C3%BDkonn%C3%A1_moc_v_%C4%8Cesku |
19 | Moc zákonodárná – Parlament České republiky | uč. str. 59 – 61 http://cs.wikipedia.org/wiki/Parlament_%C4%8Cesk%C3%A9_republiky |
20 | Moc soudní | uč. str. 64 – 65 http://cs.wikipedia.org/wiki/Moc_soudn%C3%AD |
21 | Ombudsman | uč. str. 66 http://cs.wikipedia.org/wiki/Ombudsman |