V 6. B nám ve výtvarné výchově zbyly dvě hodiny navíc oproti ostatním dvěma šestým ročníkům, a
tak jsme cyklus prací věnovaný knihám a osobnosti francouzského spisovatele Julesa Vernea završili hrou.
Děti se rozdělily do čtyř skupin a každá skupina měla za úkol vytvořit stolní hru ve velkém formátu A1,
na téma knih Julesa Vernea, z nichž jsme si v průběhu uplynulých dvou měsíců četli různé ukázky. Hra
měla být proložena obrázkovými políčky s úkoly pro hráče.
Po dokončení si každé družstvo vyzkoušelo herní plány nejen své vlastní (zda hra vůbec funguje), ale i
hry ostatních skupin. Ke hře jsme využili hracích kostek, které si děti vyrobily v hodině pracovních
činností s panem učitelem Němcem jr.
Na závěr jsme všechny herní plány porovnali, vyhodnotili a odhlasovali jsme ten nejlepší.
Hodnotili jsme jednak výtvarné provedení herního plánu, a jednak to, jak dobře je sestaven, promyšlen a
jak důvtipné jsou úkoly pro hráče.